Menu Close

Informacija lengvai suprantama kalba (angl. easy to read)

Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.

Lengvai suprantama kalba yra reikalinga žmonėms,

kuriems yra sunku suprasti ir skaityti įprastus tekstus.

Lengvai suprantama kalba padeda jiems.

Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos rasite čia: https://inclusion-europe.eu/easy

Kas yra viešoji įstaiga Lazdijų socialinių paslaugų centras?

Toliau šiame tekste

Lazdijų socialinių paslaugų centrą vadinsime Centru.

Centras yra savivaldybės įstaiga.

Centras padeda žmonėms.

Centre dirba darbuotojai, kurie rūpinasi:

  • vaikais,
  • šeimomis,
  • jaunais žmonėmis,
  • senais žmonėmis,
  • žmonėmis su negalia,
  • žmonėmis, kurie neturi kur gyventi.
Į Centrą galima kreiptis kai:

  • reikia transporto paslaugos,
  • reikia pagalbos namuose,
  • reikia pagalbos auginant vaikus,
  • neturit kur miegoti,
  • reikia daiktų, kurie padėtų judėti.
KADA MES DIRBAME?

Pirmadieniais 8.00 val. — 17.00 val.
Antradieniais
8.00 val. — 17.00 val.
Trečiadieniais
8.00 val. — 17.00 val.
Ketvirtadieniais
8.00 val. — 17.00 val.
Penktadieniais
8.00 val.  — 15.45 val.

Pirmadienį

antradienį

trečiadienį

ketvirtadienį

penktadienį

nuo 12:00 val. iki 12:45 val.  mes pietaujame.

Pietų metu Centras nedirba.

Jeigu yra diena prieš šventę, mes dirbame trumpiau. Tada dirbame 1 valanda mažiau.

Šventė yra:

  • sausio 1 diena,
  • vasario 16 diena,
  • kovo 11 diena,
  • Velykos (Velykų diena kiekvienais metais yra vis kita.)
  • birželio 24 diena,
  • liepos 6 diena,
  • rugpjūčio 15 diena,
  • lapkričio 1 diena,
  • lapkričio 2 diena,
  • gruodžio 24 diena,
  • gruodžio 25 diena.
KO NORI VIEŠOJI ĮSTAIGA LAZDIJŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ CENTRAS?

 Lazdijų socialinių paslaugų centras nori, kad kiekvienas žmogus gyventų:

  • Gerai;
  • Kiek įmanoma savarankiškiau.

Tai reiškia kad žmogus įvairius darbus darytų pats.
Pavyzdžiui, pasigamintų maisto be kito žmogaus pagalbos.
Kai kuriems žmonėms reikia pagalbos.
Pagalbą žmonėms duoda Lazdijų socialinių paslaugų centras.

Jeigu Jums reikia pagalbos,

Jūs galite:

  • Paskambinti į Centrą.

Centro telefono numeris yra

+370 318 52301

  • Atsiųsti elektroninį laišką.

Elektroninio pašto adresas yra  info@lazdijuspc.lt

  • Ateiti į Centrą.

Centro adresas yra

Kauno g. 8, 67128 Lazdijai, Lazdijų miesto sen., Lazdijų r. sav.

 

Skip to content