VIEŠAJAI ĮSTAIGAI LAZDIJŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ CENTRUI EUROPOS SĄJUNGOS ĮVERTINIMAS
2022 metų vasario 2 dieną pasiekė puiki žinia iš Europos reabilitacijos platformos – EQUASS* -Europos EQUASS apdovanojimų komiteto įgaliojimais VIEŠAJAI ĮSTAIGAI LAZDIJŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ CENTRUI SUTEIKIAMAS EQUASS ASSURANCE SERTIFIKATAS – teikiamai socialinių įgūdžių ugdymo, palaikymo ir (ar) atkūrimo paslaugai.
Suteiktas sertifikatas patvirtina, kad Viešojoje įstaigoje Lazdijų socialinių paslaugų centre teikiama paslauga atitinka visus EQUASS kriterijus ir veikla vykdoma vadovaujantis 10 EQUASS kokybės principų:
• lyderystė;
• personalas;
• teisė;
• etika;
• partnerystė;
• dalyvavimas;
• orientacija į asmenį;
• kompleksiškumas;
• orientacija į rezultatus;
• nuolatinis gerinimas.
Siekiant visapusiško teikiamų paslaugų kokybės gerinimo, nuolatinio tobulėjimo ir plėtros, kad Paramos šeimai paslaugų skyriuje būtų teikiamos garantuotos kokybiškos socialinių įgūdžių ugdymo, palaikymo ir (ar) atkūrimo paslaugos, kad kokybės sistema būtų efektyviai veikianti ir kad būtų suteiktas EQUASS kokybės sertifikatas, teko sutelktai dirbti visai socialinės srities darbuotojų komandai ne vienerius metus (2019-2021 m.).
Suteiktas reikšmingas įvertinimas skatina ir toliau tobulėti, taikyti pažangiausius socialinio darbo metodus, nuolat tobulinti teikiamų paslaugų kokybę bei profesionaliai ir dinamiškai reaguoti į paslaugų gavėjų poreikius. *Europos socialinių paslaugų kokybės sistema.
Diegiant EQUASS kokybės sistemą parengti šie dokumentai:
1. VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS LAZDIJŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ CENTRO KOKYBĖS POLITIKA
5. VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS LAZDIJŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ CENTRO ATVEJO VADYBININKO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
6. VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS LAZDIJŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ CENTRO SKUNDŲ VALDYMO PROCEDŪROS
7. VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS LAZDIJŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ CENTRO PASLAUGŲ GAVĖJŲ TEISIŲ CHARTIJA
10. VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS LAZDIJŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ CENTRO VEIKLOS ATASKAITA 2021M.
12. VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS LAZDIJŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ CENTRO ETIKOS KODEKSAS
14. VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS LAZDIJŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ CENTRO 2021 METŲ VEIKLOS PLANAS
15. VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS LAZDIJŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ CENTRO 2022 METŲ VEIKLOS PLANAS
20.VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS LAZDIJŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ CENTRO ASMENS DUOMENŲ TVARKYMO TAISYKLĖS
21. VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS LAZDIJŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ CENTRO NUOLATINIO TOBULINIMO IR MOKYMOSI SISTEMA
22. VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS LAZDIJŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ CENTRO SOCIALINĖS ATSAKOMYBĖS VEIKLŲ APRAŠAS
24. DARBUOTOJŲ IR PASLAUGŲ GAVĖJO SAUGOS IR SVEIKATOS GERINIMO PLANAS 2021 METŲ
25. DARBUOTOJŲ PASLAUGŲ GAVĖJO SAUGOS IR SVEIKATOS GERINIMO PLANO ATASKAITA 2021 METŲ
26. DARBUOTOJŲ PASLAUGŲ GAVĖJO SAUGOS IR SVEIKATOS GERINIMO PLANAS 2022 METŲ
27. DARBUOTOJŲ PASLAUGŲ GAVĖJO SAUGOS IR SVEIKATOS GERINIMO PLANO ATASKAITA 2022 METŲ
29. VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS LAZDIJŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ CENTRO SOCIALINIŲ ATSAKOMYBIŲ ATASKAITA 2021 METŲ.
32.VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS LAZDIJŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ CENTRO SOCIALINIŲ ATSAKOMYBIŲ VEIKLŲ PLANAS 2023 METŲ
33. VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS LAZDIJŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ CENTRO PASLAUGŲ GAVĖJŲ TEISIŲ ATMINTINĖ